Γνωρίζετε πόσο εύκολο είναι ξαφνικά το σταθερό σας τηλέφωνο να βρεθεί σε άλλο συνδρομητή από ένα λάθος του τεχνικού της ΟΤΕ?

500.000 συνδρομητές σταθερής τηλεφωνίας αλλάζουν πάροχο κάθε χρόνο. Όλοι αυτοί είναι έρμαια στα λάθη των εταιρειών τηλεφωνίας και ανά πάσα στιγμή μπορεί ένας συνδρομητής να διαπιστώσει ότι έχει το τηλέφωνο ενός άλλου συνδρομητή και ο άλλος συνδρομητής έχει το δικό του τηλέφωνο. Εάν ασχοληθεί περισσότερο το «θύμα» θα διαπιστώσει ότι για όσες ημέρες συμβαίνει αυτό ο άλλος συνδρομητής καλεί από το δικό του νούμερο και χρησιμοποιεί το δικό του ίντερνετ. Όταν επιτέλους οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών διορθώσουν το πρόβλημα που αυτές δημιούργησαν, δεν θα ενημερώσουν το συνδρομητή για τον κίνδυνο στον οποίον τον έθεσαν, παραβιάζοντας πολλαπλά τη νομοθεσία.

Αν ο συνδρομητής διαμαρτυρηθεί είναι βέβαιο ότι θα ταλαιπωρηθεί σε μία πολύ μεγάλη και χρονοβόρα διαδικασία και στο τέλος θα ακούσει ανυπόστατους ισχυρισμούς, συκοφαντίες και ψέματα. Θα ακούσει ότι «αυτός φταίει», θα ακούσει ότι φταίνε οι υπάλληλοι, θα υποστεί μια δεύτερη βία μετά την βία της παραβίασης του τηλεφωνικού του απορρήτου.

Έχοντας εμπειρία από πρώτο χέρι του πόσο εύκολο είναι το τηλέφωνό σου ξαφνικά να βρεθεί στη διαχείριση ενός τρίτου αγνώστου ανθρώπου από ένα ανθρώπινο λάθος του τεχνικού της ΟΤΕ αποφασίσαμε να γνωστοποιήσουμε το τι συμβαίνει και το τι πρέπει να κάνει κάθε συνδρομητής για να προστατεύσει τα δικαιώματα του απέναντι στους γίγαντες των Τηλεπικοινωνιών. Πρέπει επιτέλους να μπει ένα τέλος στην αυθαιρεσία των μεγάλων εταιρειών Τηλεπικοινωνιών οι οποίες διαχειρίζονται το τηλεπικοινωνιακό μας απόρρητο με μέγιστη αδιαφορία, σε αντίθεση με ότι ορίζει το σύνταγμα και η νομοθεσία.

Σχόλια